NICK HORNBY-DAGAR

Igår när jag satt och läste High Fidelity av Nick Hornby för si sådär 24:e gången kom jag på en, enligt mig i alla fall, ypperlig idé.
Som ni kanske förstår är Nick Hornby en av mina personliga favoritförfattare, jag har läst nästan allt, och varför inte då tipsa Anna, och alla er andra, som vad jag har för mig inte läst något. Eller väldigt lite.
Låt oss ha Nick Hornby-dagar här i BookClubben!
Från och med måndag kommer jag tipsa om en Hornby bok om dagen, fram till lördag. Söndag är vilodag/studiedag.
Vad säger ni om det? Låter väl inte helt fel?

The Game is on!

Kommentera

