Anna is back!

Oj oj oj! Här säger man att man ska skriva om alla böcker man läst och så gör man inte det… Dumt! MEN!!!! Jag har läst och NU, när jag fantastiskt nog, är färdig (inte helt) med min hemtenta så ska jag skriva. Tre härligt tjocka böcker har ni framför er. SNART kommer de upp här på bookclubben!

Julia har i alla fall läst en massa böcker och varit duktig nog att skriva om dem. Härligt! Tack Julia!

Idag regnar det, idag är en riktig bokdag (Fast jag måste ju bli helt klart med tentan först…suck!)

Kommentera

