From Me To You

Ibland behöver vi inte skriva om olika böcker och vad vi tycker om dem. Ibland kanske vi kan komma med fina saker som vi vet att alla hade tyckt om.

Det här är en sådan sak. Är de inte fina?
Penguin Books har gjort en liten Winter Edition på bla Jane Austen och F. Scott Fitzgeralds böcker. En perfekt julklapp till bokmalen eller kanske en liten gåva till dig själv.
Själv förbannar jag mig lite över att jag desperat sprungit i olika antikvariat och köpt Austen. Varför väntade jag inte på dessa vackra? Persuasion eller Emma hade jag utan tvekan klickat hem annars, och vem vet det kanske jag gör.
Jag vet i alla fall att nummer ett på min önskelista till tomten blir Fitzgeralds The Great Gatsby som ännu inte finns i min boksamling.

Klicka på bilden för att komma in på Penguin Books och se vad de mer har att erbjuda.  Dessa böcker ligger på ca 160 kr/st.

Kommentera

