Anna Gavalda

, har ni hört talas om henne? Hon är bra. Jag tycker om Anna Gavalda väldigt mycket. Jag tycker om hennes böcker. Det är Franrike, det är på riktigt, det är vackert skrivit. Och just det. Det är Franrike. Jag tyckte om när jag skrev om olika författare ifrån samma författare en hel vecka, jag tror jag gillade det så mycket att jag vill göra om det. Men varför vänta till på måndag? Varför inte börja imorgon? Imorgon när ni klickar in här kommer här förhoppningsvis ligga en bok här, beroende på hur dags ni är uppe. Innan klockan tio kan ni glömma det! Men visst låter det bra? För mig är Anna Gavaldas böcker något man läser när vädret är trist och man mest av allt vill sitta inne i soffan med en kopp te och en filt över sig. Och som ni kanske har märkt är det faktiskt sådant väder vi har i landet just nu.

Kommentera

