Skäms på oss!

Varför gör vi detta mot er? Varför lämnar vi er på detta viset?
Kan det ha att göra med att vi ibland tar oss vatten över huvudet och måste välja bort något? Att vi är unga och inte kan ta ansvar?
Att vi just nu håller på att flytta som galningar båda två? Att vi jobbar och sliter för att kunna leva i denna värld?
I vilket fall så har vi varit pinsamt frånvarande men med så mycket bra tips vi har gett så kanske det bara är bra, ni måste ju läsa.

I veckan lovar jag, Julia dyrt och heligt att vi kommer vara tillbaka och jag har laddat upp med min stora kärlek för ska jag vara ärlig är det allt jag läst dessa dagar, och det är ingen mindre än Miss…
Nej men vi väntar med att avslöja det va? Jag tycker det.

En fortsatt underbar helg önskar vi er!

Kommentera

