Min första gång

Idag gäller det!
Den 21:a februari 2012 är en dag jag kommer att minnas länge.
Detta är dagen då jag för första gången i mitt liv läser en deckare.
Är det som med vilka andra böcker? Bör man läsa den första utgivna först eller kan man ta en bok i mängden?
Jag gjorde som så att jag tog den tidigast skrivna som fanns att få tag på. Ni får ursäkta men jag är ju faktiskt ny på detta.
Spänningen är i alla fall olidlig. Kommer jag tycka om det? Kommer jag somna efter första sidan?
Vi får väl se.
Men en uppdatering kommer jag att ge er.

 

WISH ME LUCK!

 

Kommentera

