Tillbaka ifrån semester / ska detta bli en matlagningsblogg?

Efter en lång tids uppehåll har jag äntligen hittat tillbaka hit och gudars, vad jag har böcker att berätta om för er.
Dock ska jag vara ärlig och erkänna att på senaste tiden har jag hamnat i den mest, för mig, överraskande genre; matlagningsböcker!
Hur ska det gå för Bookclubben? Ska ni hädanefter endast få läsa om vilka recept som var mest fantastiska, goda och finast på tallriken?
Fear not kära läsare jag har redan börjat ladda upp med nya romaner att läsa.

Hoppas ni har en skön sommar!

Kommentera

