IMG_1230Fått hem lite nytt till hyllan.
Austenland av Shannon Hale.
Jag är ju Austen besatt och måste läsa allt Austen relaterat som kommer i min väg.
Någon som läst den och har lite tankar kring boken? Ska hugga tag i den så fort jag läst färdigt triologin jag håller på med nu. Dessutom tror jag den passar bättre lite längre fram när höstvädret (ja, jag tjatar himla mycket om denna höst) kommit på riktigt.

Ikväll blir det dock inte mycket läsande då en ny spännande serie har premiär på tv4; Broadchurch. Ibland måste man ha lite bokpaus, men bara ibland. Någon som också kommer sitta bänkad kl nio ikväll?
På tal om Tennant så kan ni se att jag även investerat i två nya Doctor Who-böcker. Tror jag mer tycker om titlarna än att läsa dem. Läste Beautiful Chaos och konstaterad att hela grejen gör sig bättre på tv.
Funderade huruvida jag skulle köra en recension på dem eller inte…
Någon som läst? Vad anser ni?

 

Kommentera

