Tematrio – Tunnisar

Nu hakar jag på det här med tematrio också. Tackar Lyrans för denna fina idé. Nu kör vi invigning på temat: TUNNISAR!

1. Silke – Alessandro Baricco. Den ligger på 160 sidor och jag vet att det stod 50-150 men jag tänkte att 160 får ju räknas.

2. Jag älskade honom – Anna Gavalda. 159 sidor. Så mycket kärlek på så få sidor. Så himla fin!

3. Where The Wild Things Are – Maruice Sendak. 48 sidor av bara fantastiska saker. Okej, det är en barnbok med mest bilden men jag tycker att den ska få vara med ändå för den tycker jag alla borde läsa. Stora som små.

3 thoughts on “Tematrio – Tunnisar

Kommentera

