OCH DU FÖLJER EFTER MIG..

82e7f8383468ab30b88e68b9d49a735eDen här tisdagen handlar Top Ten Tuesday om: Top Ten Best Sequels Ever.
Vi kör igång direkt! Här är mina utan någon sorts ordning:

1. Vanessa  – Carolina Gynning
En spännande dirty crime serie om när Lauras syster får revansch och man önskar nästan att det fanns en trilling-syster.
2. Harry Potter och Hemligheternas kammare – J.K Rowling
Ja vad ska man säga, här finns ju flera uppföljare men jag undrar ändå om inte den här bäst!
3. Torka aldrig tårar utan handskar: Sjukdomen – Jonas Gardell
Mm.. håller lite in på den här serien men två av tre är i vilket fall avklarade.
4. New Moon – Stephenie Meyer.
New Moon är enligt mig den bästa av böckerna. Rent story mässigt funkar den här bäst.
5. På spaning med Bridget Jones – Helen Fielding
Need I say more?
6. Sagan om de två tornen – J R R Tolkien
Jag känner att uppföljarna börjar tryta lite
7. Ett ufo gör entré – Jonas Gardell
8.  Får väl slänga in Fifty Shades Darker av EL James också. Helt okej bok.
9. Jenny – Jonas Gardell är också en lite mer oberoende uppföljare av En komikers uppväxt böckerna. Superbra!
10. Shopaholic Abroad – Sophie Kinsella

Jag läser desvärre inte många böcker som har uppföljare men några har jag fått in i alla fall. De ska ju vara bra också 😉
TREVLIG TISDAG!

4 thoughts on “OCH DU FÖLJER EFTER MIG..

Kommentera

