SAMMANFATTNING SEPTEMBER

Skärmavbild 2013-09-30 kl. 20.53.14

September höll inte upp augustis tempo. Mycket på grund av skolstart men några hann jag i alla fall med:

Böcker jag läste:

Calling Romeo – Alexandra Potter
Austenland – Shannon McHale
Anna & the French Kiss – Stephanie Perkins
From Notting Hill..with love – Ali McNamara
Det borde finnas regler – Lina Arvidsson
Åttio dagar gult – Vina Jackson

Antal e-böcker: 2 st
Antal böcker på engelska: 4 st
Antal böcker på svenska: 2 st

Bästa bok: From Notting Hill with..Love
Sämsta bok: Åttio dagar gult. Fruktansvärt dålig.

Sammanfattning: Temat kärlek fortsätter och den här månaden har det varit kärlek på alla sorts vi från Åttio dagar gult till Det borde finnas regler. Från tonårskärlek till mörk bakom stängda dörrar kärlek. Äntligen fick jag läsa den omtalade Anna & the french kiss och låt mig säga att bedömingen på böckerna den här månaden har nästan varit svart eller vitt förutom Anna där jag blev ovän med mig själv.
Jag har lärt mig att inte ha för höga tankar om böcker innan jag börjar läsa, det har varit mycket den här månaden.
Nu ser jag fram emot ett mer spännande, nagelbitande och udda oktober.  

Kommentera

