TOP TEN TUESDAY

225fa267ce1e926a5d4e5ebc623fe0c1

Då var det tisdag igen och jag är tillbaka efter ett lite kort besök i Göteborg.

Dagens tema:
BEST / WORST SERIES ENDERS
Som vi konstaterade förra gången är jag dålig på serier men några kan jag nog klämma fram.
Utan någon ordning som helst.

  1. Harry Potter , är egentligen given, utan att ens behöva nämna den. Men det här är ju ett slut som inte kan lämna någon missnöjd. Även om JK och jag verkar vara oense om vilka man låter mista livet.
  2. Fifty shades, tredje boken. Ja vad säger vi om den. Den sista boken OCH framförallt sista sidorna kändes bara påtvingade och inte bra alls. Som om EL inte egentligen ville skriva en tredje bok.
  3. Twilight, det finns mycket med Breaking Dawn jag inte förstår. Varför skrevs den? Är en bra början.
  4. Elsa-trilogin, så kommer Elsa igen och Elsa är nog den enda huvudkaraktär i historien som jag skiter fullständigt i. Ganska less på Elsa vid det här laget och slutet var ju precis som de andra två Elsa böckerna.
  5. LOTR, får väl slänga in den här då. För hur himla bra är inte slutet? En klass för sig.

    Inte precis några nya som dykt upp men nu fick ni ju något att läsa.

One thought on “TOP TEN TUESDAY

Kommentera

