SVACKA

1d1e9689f4aa7b921f82121f88d232ceSom ni kanske märkt har det blivit lite tyst här. Det beror mestadels på att jag hamnat i någon sorts svacka. Eller svacka kanske är fel ord men jag känner mig rastlös. Under de här dagarna har jag haft svårt för att sätta mig ner och läsa en bok.
Kanske beror det på att jag fastnat i tråkiga böcker på senaste tiden. Jag misstänker det.
Jag jobbar på att återhämta mig men oktober blir nog inte roligare än såhär.Förlåt! Tur att den här månaden snart är slut och vi går in i min bästa månad, November!! 

6 thoughts on “SVACKA

  1. Vi hamnar alla där ibland och det får vara okej! 😀 Jag är äääntligen tillbaka den här månaden med läsningen och läslusten, men vem vet hur det går nästa månad, eller hur det går om tre… Det blir änna olika ibland! (: Huvudsaken är att man hittar något att göra som får en att må bra för stunden, även om det är tv:n ibland, en promenad eller umgänge med familjen eller kompisar! (: (;

Kommentera

