HJÄLP!

2370b1a305b546b686a3f3222721c09e

Eftersom jag då hamnat i tyst läge på grund av att jag hela tiden hamnar i fel böcker så tänkte jag att ni där ute kanske hade lite tips till mig?
Vad anser ni att jag bara måste läsa?
Har ni någon läskig bok jag bara måste dyka ner i den här veckan?
Någon fantastisk deckare jag kan läsa?
En biografi som ni tror kommer omvända mig?
Någon mysig bok för att bygga på julkänslan som redan kommit över mig(!!!!)?
Någon kärleksroman som kommer förändra mitt liv?

HJÄLP MIG KOMMA TILLBAKA!!

6 thoughts on “HJÄLP!

  1. Åh fy, jag hatar sådana svackor! Tyvärr har jag inte följt din blogg särskilt länge så vet inte riktigt vad du tycker om. Men en bok som är sådär helt underbar för mig är En man som heter Ove. Det är alltid mitt första tips på jobbet! Dock är det många som redan läst den så brukar inte gå hem särskilt ofta. Annars kan du alltid prova Backmans senaste bok Min mormor hälsar och säger förlåt. Också asbra!

    Deckare är inte riktigt min grej men en bok som jag ofta brukar rekommendera är [geim] av Anders de la Motte. Superspännande bok som är en första del i en triologi.

    Läser du ungdomsböcker? I sånt fall så har du massor att hämta där! Typ Delirium – Lauren Oliver, Divergent – Veronica Roth, Blodröd väg – Moira Young

    Jag kan fortsätta hela dagen egentligen men ska nog lugna ner mig lite nu. 😛 Lycka till med bokletandet nu! 😀

    • Åh här vad det en massa tips 😀 Jag ska verkligen se vad jag kan få tag på utav de här. Spännande! Tack så hemskt mycket 🙂 Det är bra du påminner om Backman, börjar känna att jag gått pinsamt länge utan att läsa dem 😛

  2. Sarah Dessen är bra när man behöver känna lite känslor spira i sig. Annars rekommenderar jag Dean Koontz – Psykopaten, Jussi Adler-Olsen med sin serie om avdelning Q, Jamie McGuire – Underbara helvete, Lars Kepler – Sandmannen och sen finns det några fler på min blogg högst upp i en flik under ”mina favoriter” :))

  3. Svackor är aldrig kul! Kanske kan plocka upp någon klassiker? Som Persuasion kanske? Inte så blodigt tjock men mycket bra 🙂 Den kommer på svenska i november!

    • Åh ja i detta ruskväder är ju egentligen Austen perfekt! Persuasion eller Northanger Abbey, Catherine älskar ju skräck;) Passar så, så bra! Tack så himla mycket för tipset 😀 Måste kolla in det nya omslaget på Persuasion, den jag har påminner mest om en sönderriven bild (biblioteksex)

Kommentera

