TOP TEN TUESDAY (eller top 6)

dc215e16d40aa106b65db88d5ab8b8ad

Top Ten Sequels I Can’t Wait To Get My Hands On

  1.  Leva älska brinna dö – Sofie Trinh Johansson.
    Även om jag egentligen inte är förtjust i serien måste jag ju veta hur den slutar. Har man läst en får man läsa alla.
  2. Isaac Marion – Ja, det ska ju komma någon typ av uppföljare till Warm Bodies har jag hört.
  3. From New York with Love..Actually – Ali McNamara
    Denna är ju redan släppt men jag tolkar inte det som att det är outgivna böcker bara uppföljare och jag vill läsa mer om Scarlett och Sean.
  4. Väl uttjatad men Mad about the Boy – Helen Fielding, har ju ännu inte läst den. Ligger här hemma och väntar.
  5. Tango för vilsna själar – Lucy Dillon
    Ja kanske inte direkt en uppföljare men alla Lucys böcker handlar om folk i Longhampton så därför får den vara med i leken.
  6. En lögn att lita på – Elizabeth George
    Ja Elizabeth George är ju en av de få deckarförfattare som jag gillar. Nu kommer hon med nytt. Spännande!

One thought on “TOP TEN TUESDAY (eller top 6)

  1. Om jag inte upptäckt det förut så gick det upp för mig, väldigt tydligt, med den här Topp Tio. Jag läser på tok för många serier och hade lätta kunnat fylla två listor 🙂

Kommentera

